Pénzügyi és számviteli iroda

(pénztár, eszközgazdálkodási csoport, finanszírozási és kontrolling csoport)

  
 Helye: Kórházépület VIII. emelet “A” oldal
  

 Pénzügy-számvitel feladata:

 
  

Az iroda feladata az intézmény folyamatos működése során végzett gazdasági eseményekhez kapcsolódó pénzkifizetések és pénzbeszedések lebonyolítása, a gazdasági események és pénzmozgások könyvelése, törvényben meghatározott módon és időben történő beszámoló elkészítése. Leltárköteles eszközök leltárkörzetenkénti nyilvántartása, leltározások elvégzése. Leltárkörzetek közötti áthelyezések, mozgások rögzítése.

 Munkatársak: 
  
      Pinczésné Törő Adriennpénzügyi és számviteli irodavezető
 06-37-341-033 / 100 m.
 E-mail: toro.adrienn@askhatvan.hu
  
      Csőke Emőkefőkönyvi könyvelő
 Telefon: 06-37-341-033 / 253 m.
 E-mail: csoke.emoke@askhatvan.hu
  
      Nagy Adriennpénzügyi főelőadó
 Telefon: 06-37-341-033 / 253 m.
 E-mail: nagy.adrienn@askhatvan.hu
  
      Szita Tamásnépénzügyi előadó
 Telefon: 06-37-341-033 / 519 m.
 E-mail: szita.monika@askhatvan.hu
  
      Kisnémeth Józsefnétárgyieszköz gazdálkodó
 Telefon: 06-37-341-033 / 227 m.
 E-mail: kisnemethne.eva@askhatvan.hu
  
      Koplányi Ferencnéleltározó
 Telefon: 06-37-341-033 / 227 m.
 E-mail: koplanyi.ferencne@askhatvan.hu
  
      Deli Lászlónépénztáros
 Telefon: 06-37-341-033 / 205 m.
 E-mail: deli.laszlone@askhatvan.hu
  

Finanszírozási és kontrolling csoport

 
  
 Helye: Kórházépület VIII. emelet “A” oldal
  
  

 Feladata:

 
  

A kontrolling az intézményvezetés, irányítás alapvető fontosságú céljait szolgáló működési rend. Ezen túlmenően lényegét tekintve egyfajta vezetői információs rendszer, döntés előkészítő, döntés támogató tevékenység.

A versenyszférától eltérően a költségvetési intézményeknél a korábbi bázisfinanszírozású rendszerben a gazdálkodásban az elszámolás, a számvitel, a beszámoltatás rendje nélkülözött mindenfajta indíttatást arra vonatkozóan, hogy költségtakarékosan, esetleg hatékonyan működtessék intézményeiket az arra hivatottak, hiszen tisztában voltak vele, hogy a finanszírozó egészségbiztosító úgyis rendezi a felmerülő hiányt. Ma azonban más a helyzet. Az Egészségbiztosítási Pénztár állandó hiánnyal küzd, nyilvánvaló, hogy a rosszul gazdálkodó kórházakért csak ideig óráig tudnak küzdeni, a gyengék előbb-utóbb ellehetetlenülnek, s csak az erősek fognak fennmaradni.

Az osztály munkáját az irodavezető irányítja. Feladatát képezi az intézet eredményes, hatékony működtetése érdekében az elemző, az értékelő és a döntés előkészítő tevékenység.

Az iroda ellátja az intézmény járó-, és fekvőbeteg jelentés készítésével összefüggő feladatokat. Vizsgálja a „Klinikai rendszer” (MedWorks) által gyűjtött, és a NEAK Finanszírozási, Informatikai Főosztály részére elküldött és az onnan visszakapott teljesítmény adatokat, valamint a főkönyvi adatok (Bevétel és Költség) alapján elemzi az Intézet eredményességét. Közreműködik az intézményi menedzsment döntéshozó tevékenységéhez szükséges adatok gyűjtésében, elemzések készítésében.

 

 Munkatársak: 
  
  
      Nagy Andreafinanszírozási előadó
 Telefon: 06-37/341-033 / 227 m.
 E-mail : nagy.andrea@askhatvan.hu
  
  
      Budai-Molnár Évakontroller
 Telefon: 06-37/341-033 / 227 m.
 E-mail : budai.molnar.eva@askhatvan.hu

 

Skip to content